Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Börjar närma sig den där perioden i månaden.

De känns i hela kroppen och de bara skriker chocklad, men jag ska stå imot nu.
Nu får de vara bra. nu ska jag klara detta en gång för alla.
Ja jag vet hur många gånger har man inte sagt så, men denna gången har jag motivationen trots att stödet är lite sådär. Min man försöker stötta mig så mycket som de bara går, men han har juh sitt att tänka på också. Ibland oprkar man juh bara inte ge 100% av sig. Jag vet juh de då jag stöttar honom på andra sätt där han kan ha de svårt ibland.

Så hur har de gått idag då.
Frukost Fil med lite såndär Musnågot (de där ordet har jag svårt för) som man kan köpa och blanda själv på Coop.
Lunch blev de resterna av korvgrytan från igår.
Åh ja de har blivit lite chocklad tidigare idag, men då hade jag inte de här skriket i kroppen och även lite Cola.
Men nu finns de inget kvar tack och lov och inget mer ska handlas hem heller.
*Sätter ner foten nu*

Funderar på om jag ska göra något mellanmål nu och ta en kopp té och kanske läsa lite bok el så blir de en film/något man spelat in på boxen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...