Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Dålig natt.

Blev sent igår och på de har jag sovit så dåligt. Jag ska se om jag inte kan få sova ikap i helgen, annars kommer jag inte orka med. Nästa vecka tänkte jag även börja kliva upp en timme tidigare. Nu kliver jag upp 9 och då blir frukosten så sent tyvärr.  Hundarna ska ut och sedan ska både dom och katterna ha mat. Så de tar mycket tid.

Idag till frukost provade jag på Frukosttallrik med avokado, skinkrullar och kesoröra. Dock tog jag inge avokado då jag är lite osäker på hur den ska kännas när den är mogen. (kan varmt rekommendera de, super gott)

Till luchen  blir de Taco´s då de blev en hel del över trots att vi gjorde mindre mäng än vi brukade. Åh de är juh sådär super gott också och tar tid att äta och man känner alla underbara smaker.
Kommentarer
Postat av: Malin

Mogen avocado? Den ska vara medelmjuk, inte genom mjuk och absolut inte hård. Kläm försiktigt på den i toppen och i botten, är det så den svikar lite, lite så är den ätmogen. Man får inte kämma för hårt och inte mitt på, då blir det bruan fläckar direkt... Mums med avocado! :-p

2009-01-15 @ 22:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...