Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

En dåligdag.

Imorse mådde jag inge vidare och stannade kvar i sägen... Misstag nummer 1.
Sedan när jag vaknade igen blev de mat problem igen. Misstag nummer 2. Slutade dock med att vi åt... Åh jisses tror jag börjar bli senil. Kommer inte äns på vad vi åt till lunch.
På efter middagen var vi iväg och handlade lite grönsaker och lite annat som vi behövde fylla på med och tro inte på 17 att de blev sent. Misstag nummer 3. Så vi fick slänga ihop en omelett med massa grönsaker och på min blev de lite philadelphiaost mellan omeletten och gud så gott de blev.

Ikväll då de är fredag och jag inget vin får dricka, så beslutade vi oss för att vi varit så duktiga endå att vi fick köpa lite naturgodis som gott. Jag vet de är inte bättre än godis, men iblnad måste man få unna sig något och speciellt när jag måste vänta hela helgen till måndag för att få dom sista provsvaren fast jag vet att läkaren redan fått svaren.
Nästa vecka ska vi dock köra med hårdhanskarna och jag måste även planera Söndag den 8 Februari, då vi troligen kanske blir borta större delen av dagen. Så har ni tips på bra mat att ha med sig så får ni gärna dela med er.
Åh glömde att vi ska synda med lite cola också. Usch ja.

Tror inte jag missat något nu. För nu ska jag gå och lägga mig i soffan med en bra film.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh..du ska inte lyssna på va folk tycker...

Här ser du va ja tycker...

thread&id=456&module=bbmodule&src=%2540random457c57bc24202" rel="nofollow">http://nagelforum.se/index.php?action=viewthread&id=456&module=bbmodule&src=%40random457c57bc24202



Så kör på du..))

Tips finns under kategorin nagelbitare...

olja olja olja..fniss

2009-01-31 @ 01:20:56
Postat av: Karin

Flåt...de va jag..)

2009-01-31 @ 01:21:23
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Malin

Ingen sålig dag som inte för något gott med sig! remember that!

2009-01-31 @ 18:39:29
URL: http://holtakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...