Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Ingen bra dag idag.

Nä maten har de inte gått nå bra med idag.
Frukosten blev en frukosttallrik som jag fastnat för så.
Lunchen blev resterna från igår. Het köttfärsröra med röda kidneybönor.
Åh pga att jag var på årsmöte med fotoklubben och kom sent hem och min man jobbade över och kom sent hem, så hade han köpt med sig friterad fläskfilé som vi delade på. Åh behöver jag säga att de inte var gått för fem öre ens.

De blir väl lite så här när man inte har ordning på vad vi ska äta och då de saknades saker för att göra dilldoftande havssoppa. De hade tagit så mycket extra tid om jag väntat på min man och sedan lagat maten. Kanske bara en ursäkt, men nu var de som de var och imorgon är de tänkt att vi ska sätta oss ner och planera maten.

Uppdatering:
Glömde helt bort att jag skulle ge mig själv lite beröm också.
Var på Fotoklubbens årsmöte och vid fikat så satt jag där med mina nötter. Japp inte en enda liten bit av kakan dom bjöd på smakade jag. Sa som de var att jag börjat med nya matvanor både för min rygg och min allmänahälsa. *Stolt*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...