Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Kläder, Rea och Besvikelse.

Idag tänkte jag uppmuntra mig lite med att utnyttja mitt pressent kort på KappAhl, men så kommer man dit och dom har knappt några rea kläder allt i XLNT. Tittade genom de övriga och de fanns inget alls.
Jag har varit överviktig hela mitt liv och de är en del av mig, men när de kommer till kläder blir jag helt knäckt.
Jag vill inte se ut som alla andra tanter som gick där på XLNT delen och kollade. Vart finns alla moderna ungdomliga kläderna? Måste jag gå och se ut som en tant bara för att jag är överviktig.
Trivs juh som den jag är, men de jobbiga blir när allt runt om en inte acepterar de.
Man letar och letar, men hittar inget alls. De mesta har hämska tantiga mönster el massa volanger osv.
Jag blir så trött och de tar så hårt på mig. Jag minns inte ens när jag köpte något nytt le jo de gör jag de var en topp/skjorta i Slutet av Juli och sedan hittade jag en kjol på Lilla Ugglebo som var i L/XL, men då den hade sån bra typ av tyg och tretch (el hur de nu stavas) så funkade den kanon. Då hade jag tur och Kjolen av på utförsäljningsrea så de var kanon pris på den. De är sista gången jag köpte något nytt.
Efter de har de bara varit reklam munkjackan med forumtryck på som min brors tjej fixade åt mig.

Så nu hade jag hoppas på något snyggt, men så blev de inte. Ska kanske åka lite tidigare imorgon och stanna i stan i stället för på Marieberg och se om Stan kan ha något då. Ibland händer de att dom har lite olika i sortumentet. Får hoppas på de.
Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

Prickarna är något som du måste ändra i din stilmall. det är bara att leta rätt på det och ta bort dom. Sen så skriver du <br /> direkt efter bilden i kodmallen :)

2009-01-21 @ 20:52:47
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

Ja men titta va fint det blev. Roligt att man kan hjälpa någon :)

2009-01-21 @ 21:19:23
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

Åh, du är så snäll. Tack!

2009-01-22 @ 01:23:06
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Jo det är så otroligt vackert ute när det är sådär mycket snå...tyvärr har vi inte haft så tur iår! :D

2009-01-22 @ 01:30:52
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Malin

Va trist! :-( Men vet du? Jag tror det är rätt urplockat nu på rea-ställen! De har ju haft ½ reapriset i över en vecka nu. jag var ju där i helgen och redan då var det dåligt. Så rean har pågått sen 8 januari och ½ rea-priset sen minst en vecka tillbaka. Ska man ha nått måste man vara på hugget, direkt!!

Ser att Ugglebo har rea, passa på där då! :-)

2009-01-22 @ 15:06:14
Postat av: Malin

...en annan sak. Är nu på jobbet, då är din bakgrund gul på din blogg. Är jag hemma är den rosa... Hur kommer det sig och vilken är originalfärgen?

2009-01-22 @ 15:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...