Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag och vägningsdag.

Ja imorse blev de inte som de skulle. När jag vaknade ville jag inte alls kliva ur den varma och mysiga sängen. Ville inte kliva upp och bli kalla och sedan få dras en hel dag med värken. Så de slutade med sovmorgon och att vi missade frukosten. Fy jag vet.
Till Brunch blev de i allafall omelett med skinka och lite grönsaker till. Fick även ta en halv Alvidon efter att vi ringt och rådfrågat på VC. Jag får ta alvidon, men ska vara försiktig.
Åh nu till middag ska de bli lite dilldoftandehavssoppa. mmm Är väldigt dålig på att äta fisk så jag är glad att ha hittat något med fisk som jag verkligen gillar.

Ja just ja, vägningen. Snacka om chockad jag var när jag stälde mig på vågen. Nä de kan inte stämma tänkte jag och klav av och ställde mig igen. Tror jag kollade 3-4 gånger innan jag insåg. Trots slarv här i veckan så visade vågen nu 147,8 och de betyder hela - 1,2 kg. Åh då får man juh tänka på att man som tjej/kvinna även sväller en hel del i kroppen under röda veckan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...