Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag.

Måndag och vägningsdag. Vågen visade bättre än vad jag trodde +2 hg bara trots att jag ätit dåligt i veckan pga att jag tog hårt på provsvaren som kom. Jag ser positivt på de endå fast de var plus.
De är alltid svårat i början, men nu är jag bestämd och ska 17 klara detta utan att falla tillbaka direkt pga små saker. Åh än vet vi juh inte vad som är felet som gjort mina prover så dåliga. De är bara att ta en dag i taget och försöka att inte tänka på de så mycket.

Igår tilll middag gjorde vi Gorgonzolabiffar och kan sova att de var super gott.




Tänkte även vara snäll och lägga in en bild på Päronen, som någon frågat om. Även de kan jag varmt rekommendera er. Hur gott som helst blev de.




Så vad händer mer idag då. I matväg blev de frukosttalrik speciall, då keson var slut.
Till lunch blev de reseterna av biffarna, men utan sås då såsen skarsig när jag värmde upp den. Gick lika bra endå.
Till middag ska vi äta kyckling som vi gjorde i lergryta igår.
Har idag beställt boken "Vägen från 137kg" så de ska bli spännade och se när den kommer och hoppas på mer bra Recept. Hon var juh med i tidningen Hemtrevligt som kom nu i Januari och där kunde man även läsa att hon nu i vår kommer ut med en receptbok. Nu vet jag vad jag ska önska mig.

I övrigt kommer de bli en lugn dag då min man jobbar och jag har inte så mycket att göra.
Borde dock uppdatera fotoklubbens hemsida och kanske även ge mig på att försöka få till en ny hemsida till mina foton och även fixa de sista på hundarnas sida. Fast just nu finns ingen insperation och jag sitter fast i kod kaoset tyvärr. Vad jag än gör blir de fel och inte finns de någon att fråg hellet tyvärr. När de gäller webdesign är de svårt att få hjälp av andra. Åh de tycker jag är lite trist. Han heller inte hittat något bra forum som tar upp webdesign.
Vet ni något bra ställe så får ni gärna dela med er.
Kommentarer
Postat av: Fatma

Det där såg gott ut :)

2009-01-25 @ 20:39:06
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...