Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Ny Design.

Ja äntligen fick jag till en ny design på min blogg och jag blev rätt nöjd fast jag fick bråka med 3 mallar för att lyckas och nu fick man lite förkärlek att hålla på lite, men vi får väl se. Kanske man tröttnar på den och gör en ny.
Kul har de varit att hålla på i allafall trots att de kommit många grodor ur munnen och hotat att slänga ut datorn. *fniss*
De enda som jag inte hittat någon info och hjälp med de är att få en snygg bild/text i slutet av alla inlägg.
Den som vet får gärna dela med sig.

Ett Tack till:

Designa Din Blogg
Mimmis Design

Av dom två sidorna har jag hittat både insperation och kämparglöden att lyckas på egenhand med en design.
Alla som funderar på att ge sig på att göra egen bloggDesign bör kolla in dom där två sidorna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...