Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Nya provsvar.

Idag är ingen bra dag. Fick svaret på dom senaste proverna. Levervärdet hade ökat och så även ett infektionsprov. Läkaren undrade då om jag var förkyld vid tillfället provet togs, men de var jag juh inte.
Så frågan är nog nu vad de är som är fel. Ska iväg och ta nya prover till veckan och hon har skickat till Lindesberg för skiktröntgen. Så nu kan man inte annat än vänta och jag är inte den bästa på att vänta.
Mitt huvud har ett eget liv och de funderar alldeles för mycket ibland.
Så jag ska försöka fördriva tiden så gott jag kan och tänka på annat. Blir väl att bråka med blogg designen till en kompis och sedan en ny hemside design till min fotosida och även fixa hundarnas sida.

Uppdatering:
Han inte skriva så mycket tidigare idag, så jag skriver lite mer nu.
Imorgon blir de lite tråkigt. Jag hade tänkt ett gott vin och god middag, men pga provsaret så avstår vi och då unnar vi oss pommac. Vi firar 5års bröllops dag imorgon.

Idag blev de dock lite tokigt pga att jag kände mig nere, så de blev Mc till lunch innan vi var och mathandlade bra mat och till middag för att de inte skulle bli så sent så blev de Kyckling Pizza (vi delade på en jag och min man + att Rita fick en kant av min del).

Imorgon har jag nu tänkt testa några nya recept från "Vägen från 137kg". Va exkat de blir vet jag inte än, men till efterrätt hade jag tänkt prova Päronskivor med gräddädelost och hackade valnötter.
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.482988 
Ska bli spännade att testa något nytt.
Nu ska jag fixa ordning lite té till filmen som vi tänkte se senare. Ska blir spännande och se vad vi lyckas ena om ikväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men ojdå! Inte så nice... :-( Men som jag sa förra gången, ta inte ut nått i förväg... Vad innebär levervärdet? Vad är det dåligt för och så? Har lite sålig kolla. Vet ju att levervärdet är kasst för de som är alkoholister, man för en person som nätt och jämnt dricker då?

2009-01-16 @ 19:46:36
Postat av: Malin

Såg också receptet på de där päronskivorna! :-) Yummie! Provad ni? Hur var resultatet?

2009-01-17 @ 14:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...