Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Provsvar.

Ja idag när jag var på Vård centralen stötte jag på min läkare och hon sa att hon försökt ringa mig, men inte fått några svara. Proverna som togs före jul hade de kommit svar på nu.
De som var bra är att jag inte har Mjöl el Mjölk allergi. *Tack och lov*
De mindre bra var att jag hade högt lever och galla prov, de var inte tokhögt, men de var inte bra heller. Så jag fick gå och ta nya prover för att se om de blivit bättre el inte. Blir de inte bättre ska jag på skiktröntgen.
Så lite nervör är man juh.

Idag har de varit lite omtummlande med andra ord. Lunchen blev lite sådär och Middagen blev Tacos och så även lunchen imorgon.

I Måndags var de vägningsdag och vågen visade ynka -1hg, men de är alltid något. De är alltid svårt i början att få allt på rätt plats. Att hitta regelbundenheten.
Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-14 @ 00:06:53
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Ta inte ut nått i förskott nu... Ta en sak i taget. Först nya prover, efter det så tar du resten när du fått svaren. Fundera inte på framtiden nu...

Nu är fokus på annat, så som vikten.

2009-01-14 @ 00:31:16
Postat av: malin

Tack för kommentaren, skönt att höra att någon håller med :) Sånt får en att vilja fortsätta :)

2009-01-14 @ 01:05:29
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...