Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Sovmorgon och provtagning.

Imorse blev de sovmorgon, var så trött så. Jag har sovit så dåligt den senaste tiden pga allt med provsvar och mat hållningen. Innan lunchen nu så var jag ner på VC för att ta uppföljningsproverna, så nu är de bara att vänta en vecka på svaren.

Jag vet att man inte ska hoppa över frukost, men de blev så idag. Ville få provtagningen överstökad.
I övrigt så går de väl sådär. Ska försöka ta lite mer hårda nya tag.
Jag har dock inte druckigt någon dricka sedan i lördags och de känner jag mig stolt över.
Dricka och sötsaker har varit mitt problem när jag mått dåligt.
Så nu startar nya tag mot sötsakerna också. Åh får se hur jag gör om jag försöker minksa ner el sluta helt.
Alla som vet vad de är att ha sockerberoeende vet hur svårt detta kan vara. Alla andra har inte en susning.
Åh jag önskar inte ens min värsts fiende dette dålda beroende.
Kommentarer
Postat av: Malin

Ja men kanon :) Då ska jag förklara det i kommande inlägg :)

2009-01-21 @ 15:32:05
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Malin

hej igen :) Nu har jag skrivit ett inlägg om hur man får namn efter varje inlägg. Det tog sitt lilla tag, så jag hoppas att du drar nytta av det :)

2009-01-21 @ 18:22:32
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad skönt att proverna är gjorde nu! puh En milstolpe är gjord!

Hur har resten av dagen varit med mat och så? Gått bra. Det har det gjort för mig idag, har dock druckit lite dåligt med vatten så nu hinkar jag! ;-)

2009-01-21 @ 20:04:54
Postat av: Malin

Vilken fin grejj på slutet i inlägget... Som vanligt avis på allt du kan fixa som inte jag kan! :-(

2009-01-22 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...