Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Trött och hemsk huvudvärk

Idag är jag trött och har haft hemsk huvudvärk, men tack och lov börjar de gå över.
Har lyckats nu fått ordning så att jag kunde komma åt bloggen som jag startade för bra länge sedan och ta bort de som fanns där. Nu har jag dock funderingen på att göra om denna bloggen och bara snacka mat och vikt och såna saker här och sedan ha en blogg där jag snackar livet fotografering och allt annat skitsnack.
En kompis till mig sa dock till mig att livet är juh allt de där vikten och allt annat skitsnack, så vi får väl se.
Har även en liten blogg för hundarna, men de är inte så aktiv än då jag inte lyckas få till hemsidan. Åh inte hittar jag någon bra hemsida på nätet om hemsidor som gör att jag blir klokare tygvärr.

Ja, igår blev de ingen vidare bra matdag. Frukost och lunch blev kanon som den skulle.
Frukost blev Omelett med skinka och gräslök.
Lunchen blev en köttgryta som vi hade kvar i frysen och till de grönsaker så klart.
Middagen som blev den dåliga och väldigt sent på kvällen. Friteradfläskfilé med lite ris och sötsursås och lite biff med bambuskott.

Pga huvudvärken imorse så blev de för mig 4 finncrisp med philadelphiaost och till lunchen bleb de biff med bambuskott som blev över från igår.
Till kvällen ska vi äta korvgryta igen. Hade inga bättre ideér så.

Så hur fick de med rea jakten då igår.
Jorå hittade tre tröjor, men fy fan (ursäkta) för expiditen. Hon blåste mig hela tiden på ½rea priset. Sa till på ett plag och tyckte de blev dyrt endå. Tittade på kvittot och jorå inte fan (ursäkta) hade jag fått halva rea priset på dom två andra heller.
Då jag var så irriterad fick min man gå in och ifråga sätta. Han fick ner priset på en tröja, med kommentaren att de fanns juh ingen såndär halva rea priset lapp på kläderna. Är de mitt fel att personer ibland tycker de är kul att dra bort dom där?
Va in på den andra KappAhl och där hade dom den där lappen halva rea priset på plagen som jag hade köpt tidigare.
Hade de inte varit att vi hade tidsbrist då så hade jag gått och lämnat tillbaka de på den första KappAhl och gått till den andra och köpt tröjorna där i stället. Nä fy fan (ursäkta). Man kan inte annat än undra hur många som dom blåst på detta halva reapriset.

   
För att pigga upp humöret mitt så unnade jag mig för pengarna vi fick tillbaka att gå in på ur och penn och köpa mig några örhängen och ja de blev en groda också. För dom få som läser som känner mig vet vad de betyder för mig att hitta en groda. *fniss*







Uppdatering:
Va nyss ut och hämtade posten och vad tror ni de låg där? Gud va fort de gick.
Där låg boken Vägen från 137kg. Så nu blir de nog att sätta sig i soffan med filten och hundarna och läsa lite.
Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: tack för att du förstår! Det är ju så irriterande.. Det är skönt att veta att folk håller med mig i alla fall. :)

2009-01-23 @ 19:51:08
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...