Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Usch.

Ja usch idag vill jag inte göra ett skit. Hade svårt att somna inatt då tankarna bara snurrade i huvudet på mig.
Idag kom jag upp i tid trots de.
Så till frukost blev de en kanongod frukosttallrik igen för att jag gillar de så mycket.
Till lunch provade vi på kesoplättar, men de var inte riktigt min typ av mat. Man kan juh inte gilla allt.
Åh till middag ska vi prova på blomkålsmos och jag ska göra om en korvrätt som min mamma brukade göra när vi var mindre. (ska försöka att fixa recept på de och inte glömma att ta en bild).
Kommentarer
Postat av: Malin

Vad snurrade?

2009-01-31 @ 18:43:19
URL: http://holtakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...