Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Viktkampen.

Viktkampen inte bara en blogg.
Nä Viktkampen började som ett forum pga att jag inte hittade några bra forum för överviktiga.
Viktkampen är ett forum för överviktiga som kämpar med vikten vare sig de är 10kg el mer, så är alla välkommen.
De har gått snart ett år sedan jag startade forumet och de är inte lika lätt att få igång de som jag trodde. Vi har ca 43 medlemar just nu, men många av dom är inte aktiva alls. De är sedan runt jul som forumet började få lite mera liv, men fortfarande är de inte ett växande forum. Dock hoppas jag att de kommer att blir. Kan tänka mig att de finns fler där ute i cyberspace som behöver stöd och tip och råd någon gång under sin viktresa.

Så ni är alla viktkämpare välkommen in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...