Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Insikt!

Idag kom jag till insikt att jag måste göra något. Jag kan inte hade de så här längre.
Tack och lov att de finns underbara nätvänner som får en att inse saker. Kan dom så kan väl jag också el?
Klart jag kan.
Nu ska jag dock inte blir sådär ivrig som jag alltid blir för då vet jag att de går åt skogen efter ett tag. Bättre att ta små seg åt gången.
Så nu ska jag gå och träna lite och sedan köra igång en tvätt och kanske gå ut en sväng för att känna på luften och se hur varmt de är idag, har juh inte änns hunnit med de än.

Klart slut...
Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som om du vaknat till, vännen. Vad har hänt, eller vad har någon sagt till dig? Ta det lite lungt nu och gå sakta frammåt idag, i morgon och alla andra dagar så du inte stupar. Bättre långsamt än inte alls... Remember that?

Hur är det annars?

2009-07-05 @ 15:47:16
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: malin

Tack :) Man ska inte stressa fram något, det kommer väl så småningom :)

2009-07-06 @ 16:52:20
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Linda

Kloka ord från dig, bättre att ta det sakta i sin egen takt och komma ett steg framåt än att stressa och halka snabbt två steg bakåt..



Ha en skön kväll..

2009-07-07 @ 20:33:18
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...