Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jag är så seg.

Idag har de inte blivit mycket. mest bara suttit här och funderat på vad 17 jag skulle göra.
Hur svårt kan de vara att komma på något vettigt att göra?
Funderade på om jag skulle fixa naglarna med de där lösnagelsetet som jag fick av en kompis när jag fyllde år, men va fan (ursäkta) de blir juh inte som på salong. de blir bara tillgjort och ser Bigt ut. *suck* Åh att sätta mig med de andra setet som jag själv köpte för nåot år sedan känns inte sådär super kul de heller. Varför måste allt som får en att känna sig som en kvinna vara så förbannat (ursäkta) dyrt för? Att gå på salong är juh inget jag har råd att göra regelbundet, knappt så man har råd ibland bara. Först kostar de att få dom fixade och om man vill ha dom ett tag måste man på återbesik för att fylla i och sedan när dom ska bort så måsten man åter till salongen och göra detta (beroende på vilken typ man valt). De ända som gör mig såååå avis är alla dom här 16-17 åringarna som kan springa hela tiden till salonger och göra om sina naglar och även köpa smink från alla dom där märkena som MAC, MUS, Mist osv osv osv.
En annan får ta de i omgångar och dom få gånger de blir typ Mist el MUS (vilket är typ 2-3 ggr/år) så blir de typ bara en ögonskugga, för några paletter av dom märkena är juh inte att tänka på för en som mig. Jag chansade dock på tradera att buda på en Coastal Scents 120 skuggors palett, men som vanligt gick den upp så i priset att jag fick ge mig. Jag vet att de bara är en pryl, men har du aldrig velat ha något som du inte hade råd med?
Bara att inse att utseende är inte min starka sida, när jag inte änns kan känna mig kvinlig och snygg.

Så vad ska man göra?
Nu är klockan dom så mycket så att börja med något är för sent då mannen snart kommer hem och då ska vi fixa lite mat och sedan måste vi börja städa av lite tillsammans. Får juh trevligt besök på Måndag. De ska bli så kul så. Vet dock inte vad vi ska hitta på för kul, men de blir nog bra endå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...