Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Så skönt så.

Frövi VC måste vara den Bästa VC:n som finns i landet.
Igår (jag hymlar inte om de) var jag till kuratorn och då frågade hon om träning och sa att hon skulle höra med sjukgymnasten om hon hade tid. Åh klart hon hade lite tid att prata och de slutade med en tid idag 15:00.
Så idag har jag varit till sjukgymnasten och snackat lite och beslutat att jag en gång i veckan ska träna där och att vi även ska ge oss på akupunktur som smärtlindring, då jag har svårt att sova nu och gillar inte att stoppa i mig massa piller. Så på Tisdag ska jag tillbaka till henne och då ska vi först träna och sedan introdusera nålarna för den mega nålrädda Karolina. *håll tummarna nu*

Måste även säga att Frövi VC är kanon pga en speciell sak och de är att läkaren och kurator och nu sjukgymnasten (i mitt fall) har ett bra samarbete och är kanon att peppa. Nu jädrans ska de funka.

Så dom andra 6 dagarna i veckan är de mer prommenader och Wii träning som gäller här hemma. Åh nu hoppas vi att förkylnings/snuvan ska ge med sig så jag kan träna mer hemma. Dom där jädrans luftvägarna är super på att stoppa träningen här hemma för min del. Borde nog försöka gå på läkaren lite om de. Ska se vad sjukgymnasten säger nästa vecka om jag skulle vara snuvig då som jag var idag.
Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt tjejen!!! Jag hejjar på dig!!

2009-07-23 @ 23:52:27
URL: http://holtakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...