Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Semesternär slut!

Ja nu är mannen semester slut och på onsdag börjar han sin kort vecka och tack och lov för de. Inge illa menat, men vi behövder helgen ledig.
Under den regniga veckan av semestern (förra veckan) så tog vi och gjorde slag i saken. Vi började piffa upp lite i tvättstugan. Så nu är de gula borta och in kom antikvita väggar till de blåa golvet. behöver jag säga att de blev mycket ljusare och snyggare. Vilket lyft kan jag bara säga. Till de så ska vi bygga en skiva över tvätt och torktummlare och den blir klädd i svart/vit/blå mosaik. Ja in hörde rätt, har piffas de med mosaik.
Åh luckorna till skåpet (dom som var oranga) är nu mera svarta, men tack vara ett jag av misstag tog fel sorts roller så blev dom inte lika släta som jag tänkte mig. Får se hur vi gör om de blir att slipa och göra om.
Så andra veckan av semestern har gått åt Wii Tennis och att fixa i tvätt stugan.
De ända jag ska söka efter nu är några hängare till väggen (en såndär rak som man sedan kan ha korgar på krok, typ som dom som finns för kök på IKEA) och sedan ska jag kolla om inte Min brors tjej kan fixa tvättmärken som typ väggord fast med tvättmärkes symboler i stället för ord.

Nä nu ska jag varva ner lite och sedan är de sägen.

Ps. Vi har även planer att fixa allrummet sedan... *fniss*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...