Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Skit också!

Vet inte vad som hände igår. de sa bara pang i näsan så var jag snuvig. Efter ett tag fick jag dock ut ett litet björfrö ur näsan och tänkte att de kanske bara var de som satte igång allt. Så inatt har jag sovit dåligt och vaknat av att de bara rinner i näsan. NÄ inte nu. Får verkligen hoppas att de blir bättre under dagen. har verkligen inte tid med denna skiten just nu och imorgon ska jag juh få besök också.
De är juh typiskt när man planerar saker, så ska jag bli snuvig och hängig.

Åh jag som hade tänkt köra lite Wii Grand Slam tennis idag också. Nu kan jag juh inte göra de när jag är såhär. Typiskt.

Fick även ett sådär halv tråkigt mail igår. Jag skulle ha amält Rambo till två utställningar som uppfödaren rekommenderade, men pga makens jobb så funkade ingen av dom. Den ena försökte vi dock få ledigt till, men de gick inte för han som kunde byta ville bara byta lördagen den helegn och utställningen var på söndagen. De är juh typiskt då de var lite hanar anmälda på dom två och Rambo hade säkerligen (enligt uppfödaren) fått cert då... De går bra för sportklubben... (som min man brukar säga när saker gå fel)
Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha va? Jag tycker att den är jättebra ;D

2009-07-26 @ 18:49:18
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Johanna

Hej! Skulle bara säga att jag verkligen gillar din blogg och din design. Har du gjort den själv?

2009-07-26 @ 22:58:50
Postat av: Johanna igen

Om du har lust att svara så kan du skicka till min mail, [email protected]

2009-07-26 @ 22:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...