Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Träning och Akupunktur.

Ja idag (tisdag) hade jag tid hos sjukgymnaste och vi började med att träna lite. Några övningar har vi fått tagit bort pga att jag har så ont i benet till och från. I Övrigt så var de super skönt att få träna igen.
Efter träningen blev de akupunktur och ni som känner mig ska veta att jag lyckades med hela 5 nålar. De ni. För er som inte vet, så är jag enormt super nålrädd. Svimmade juh för 17 när jag tog mitt 3: av 4 hål i öronen. Åh att ta blod prov är de värsta jag vet. De fick dom jätte bra med dom där nålarna, de kändes bara när hon snurrade på dom och de var överkomligt. Åh denna under bara känsla i ryggen efteråt... ojjjj.
Så jag bokade in en egen träningstid på Fredag och sedan två tider med sjukgymnasten för träning och akupunktur. Den ena bokade jag in på morgonen samma dag som vi ska dra oss till Töcksfors för att sedan dagen efter dra oss vidare till hundutställningen i Oslo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...