Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Trodde jag skulle dö helt ärligt!

Jag och mannen hade nu här på kvällen en mysstund i soffan. Satt och tittade på min favorit skräckfilm, då vi började höra hur de knakade. Först tänkte vi inte så mycket på de, men så kom de igen. Då började vi prata om hyllan som vi har ovanför tv:n och mannen sa att vi kanske skulle ta ner alla tavlor som står i den. Så tystnade de och då tänkte vi att va fan (ursäkta). Vi satte oss till rätta och började följa filmen och slappna av.

Då sa de bara Brak och ner i tv:n åkte hyllan och alla tavlor ner i golvet. Kan lova att de var inte långt från att hjärtat stannade på oss båda två då. De var mitt i delen där de började hända saker i filmen också. Så nu försöker vi båda varva ner lite så att vi ska kunna sova inatt. Alla tavlor som var i glas klarade sig. Helt otroligt och dom som jag är lite rädd om också. TV:n, ja den gick de mindre bra med. Bakre plast delen gick sönder vida handtagen på sidan, men den funkar. Frågan är nu bar om man vågar använda den endå. Tur nu var väl att man inte hade en platt TV, då vet jag inte om de hade gått sådär bra som de gick nu. För man får se de som att de i allafall gick bra. Hyllan är hel, väggen mindre hel, men de går att fixa till med lite pengar och snickarglädje.

Får se hur vi gör nu i här när skattepengarna kommer, om de blir en ny tv el inte. Varför ska dom där platta kosta så mycket, bara för att man är märkesbög också. Sony ska de vara, men tror inte de kommer bli de pga att dom kostar nå otroligt mycket. Någon som har tips på bra tv, får gärna dela med sig.
Kommentarer
Postat av: Katja

Jäklar vilken otur.. :( Vilken film såg ni förresten?

Fort semester tar slut btw :/

Apropå tv köpte vi en 42" Philips som vi är superdupernöjda med :D

KRAM!

2009-07-28 @ 12:27:04
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...