Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Äntligen Titanic Utställning i Stockholm!

Den kommer säkert inte vara lika stor som den i Hamburg 1998 (el om de var 99 minnet sviker) som jag skulle ha åkt ner på och hade inträdde och träff med Författaren av boken Titanic (fick kontakt med honom när jag skulle fråga om lov att använda bilder från hans bok i min slut uppsats i gymnasiet), men pga olika privata orsaker blev de inte av. Tyvärr.
Nu har jag dock äntligen chansen att se troligen bara en del, men ändå. Utställningen om Titanic. Så som jag väntat.
Kan lova att jag kommer titta med mina blåa tindrande ögon på min man.
Han kommer inte ha något val än att låta oss besöka Stockholm och Sjöhistoriska. (Länk)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...