Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bikini...

Jag idag blev jag bara tvungen att åka och köpa mig en ny bikinitopp. Trots att jag är överviktig så känner jag att jag har lika mycket rätt att ha bikini som alla andra. Dock hade dom ingen som var blå, men de får gå.



På KappAhl´s avdeling XLNT (bilden är från deras hemsida) kunde man hitta denna snygga bikinitopp. Köpte denna och en svart i samma modell. Var juh inte så dyra och min man sa att jag skulle köpa dom båda då jag hade svårt att välja mellan dom. Så nu kan jag varigera. Får se om jag kan få tag på ett par svara boxerliknade underdel nu bara, fast jag klara mig med den blå. Kommer dock mer ha dom här hemma om jag känner oss rätt. De är ett par år sedan vi var iväg och badade, då min man inte är sådär super förtjust i att bada.
Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman =)

Äntligen fick jag sjukpenningen beviljad.. och bollen? Min sätter man fast typ sen måste man snurra runt den med för att den ska låsa sig.. jag lider av värmen du då?

2009-06-30 @ 23:38:25
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Malin

Suuupersnygg!! :-)

2009-07-01 @ 00:02:06
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan!

Jobbigt med hundar som löper tycker jag.. eller ja när dom blöder iaf =) Honkatter löper, låter som fan, men dom blöder iaf inte. Haft en bra dag?

2009-07-01 @ 17:04:12
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...