Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Denna Värmen!



Jag gillar solen, men dom här senaste dagarna har varit ett helvete. De har varit så varmt och min hud är så känslig just nu att bara efter en stund är jag röd. Så mesta tiden av dagen blir inne med en fläkt som går i perioder här.
Så lite moln skulle inte sitta fel och så även lite vind.
Skulle de vädret komma vet jag så många som skulle säga att de blåser för mycket och att de är kallt, men alla är vi olika. Så länge vädret är så här förblir jag nog inne.
Hundarna klara juh inte värmen heller, så till kvällen ska jag kolla med mannen om vi inte kan ta en tur i skogen nere vid brukshundsklubben här i Frövi.  Vi får väl se hur de blir.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...