Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

???

Idag är de kanon väder och jag är bara för bort i mitt inre idag känns de som.
Helgen blev långt från de man hade tänkt sig, men de är väl alltid så. Dock inte så positiv, så de hoppar jag över nu för de blir för privat för mig just nu. Endel saker delar jag inte med mig till alla. Tyvärr är helgen en sån sak.

Så vad ska vi hitta på idag då?
Ja de är bra fråga. Mannen jobbar sin sista långvecka nu innan semestern, så de händer inte så mycket. Funderar dock på om jag ska försöka fixa lite ut, men är lite feg då ryggen inte vill som jag vill. Idag är ingen bra rygg dag om jag säger så. Jag vet i allafall att jag lever.
Imorgon ska jag till Linde för att snacka framtid på FK projektet som inte är FKs projekt längre, men jag får vara kvar där endå tack och lov. Åh på torsdag ska jag bada och föna Rambo för att sedan åka till Köping till uppfödaren och införutställnings klippa honom. Så de ser vi framimot.

I övrigt händer de inte så mycket. Nu när de är fint väder också är de juh även lite svårt att vara inne och träna, men jag ska försöka endå idag att ta ett passa. Känner att jag skulle behöva de trots att jag har smärta i ryggen. vem vet de kanske hjälper.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...