Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jagär så trött och seg.

I helgen har de inte blivit så mycket mer än Star Trek V och lite spelande. Har dock lovat min man att när han är ledig dra ner på både spel och dator. Så igår kväll blev de juh att jag satt en stund och de blev sent, så de slutade med att jag klev upp 9 och gick ut med hundarna och gav dom mat och sedan gick vi och vilade i soffan tills för en stund sedan.

De blev inte som vi ville i hegen heller. Vi skulle ha fixat till lite ute, men så blev de inte pga vädret. Där av blev de ST V helg. Vilket ingen av oss sa nej till, så nu är vi innne på säsong 4. Jag bara älskar den där serien.
"We are Borg. You will be assimilated. Resistance is futile."
Tänk den som kom på alla dom här serierna och alla raser. Man kan juh inte låta bli och fundera om de verkligen finns liv på andra planeter och om de finns, om dom är längre fram i utvecklingen än oss. De finns juh så många frågor och funderingar, men de är nog aldrig något som vi kommer under våran livstid få reda på isåfall.

Idag kommer jag dock ta chansen att spel lite sims 3. För på Onsdag och Torsdag ska de städas och fixas här hemma både ute och inne. Så jag hoppas på bra väder en av dagarna. Vill juh få färdigt ute så jag kan visa upp de.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...