Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Överraskning helt klart

Gick nyss och hämtade posten och till min stora förvåning så låg där ett postpaket. Va tänkte jag först, de måste ha kommit fel. Så tittade jag på, Nä där stod juh mitt namn.
Vad har jag gjort för bra för att ha en vän som henne?
De kan man undra, men hon är gudvärd de ska ni veta. Hon får mig på fötter och får mig att hålla mig kvar, trots att jag har de väldigt jobbigt privat med en hel del både vad jag vill göra med livet och andra mer privata saker. Hon finns där när jag har mina dåliga perioder och dra mig tillbaka el när tiden bara inte finns för att sitta på nätet på kvällarna. När jag glömmer bort att starat MSN osv.
Hon är en av mina få bästa vänner som finns där trots att kontakten går lite upp och ner.
Tack för att du finns!


Bildkälla

Detta rödapaket med vita prickar och rött och vitt snöre var vad som kom med posten.
I detta paket fanns en helt otroligt vacker lite prinssesgroda som håller en rosa ros.
Undra om de kan vara så de finns någon som vill att jag ska börja räkna nu?
Kommentarer
Postat av: Katja

Nååå så sött.. med paket, omtänksamt! Helt underbart!

Men tycker mest det är sött när hon nafsar.. så länge hon inte bits ^^

2009-06-09 @ 20:31:03
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Malin

Varsågod! Va så lite så!

Klart du får sno min bild, men vore kul att få se grod-sessan på bild också! :-)

Tack för att du finns, själv... Saknar dig...

2009-06-09 @ 22:38:17
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo, är rätt nöjd med bilden själv, men inte så där superbra... Då har jag nog sånna som känns bättre! ;-)

2009-06-10 @ 17:09:34
URL: http://hotlakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...