Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Hur svårt ska de vara?

Hur svårt ska de vara igentligen? Jag kan juh ta kort (de är i allafall vad jag inbillar mig), men jag får fan (ursäkta) inte till en bild på sminkningen. Jag som ville kunna visa upp hur duktig jag var. *Stolt* Va så min man fick lite ryckningar på mellan partiet. *fniss* Undra om de går bättre med lite vin i kroppen, el vad tror ni? Ska se om jag kan slänga över lite bilder och se om jag kan visa några för er. (mot min vilja blir de då utan Copyrigth och namn på dom) Sådär, nu tar jag och visar två bilder, men dom är inge vidare bara så ni vet.
Åh Ja de är jag som tagit bilderna själv och sorry för röran i datarummet, men de var dom bästa bilderna. brukar sällan visa bilder på Mig och speciellt inte när dom inte är klippta och namn märkta. (Ajabajja, vill nu inte se mina bilder på mig på andra ställen).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...