Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag vägningsdagen!

Missade helt igår att skriva något, efter att ha haft en upp och ner period igen.
Vad är de för fel på mig?
Så slutade vågen endå på 148 och de betyder 2 kg minus (sedan starten) och de är bättre än inget alls anser jag. Visst hade man hoppats på mer, men syndar man så blir de som de blir. Hade juh inte räknat med några minus alls denna gången. Så nu är de bara att försöka ta nya tag och kämpa på. Än så länge har de gått rätt bra denna veckan, trots att jag fick ett av mina chockladsug här tidigare idag. Tack och lov att mannen jobbar.
Klarar jag nu bara 2 veckor utan sötsaker, så vet jag att de kommer att gå lättare och lättare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...