Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Msn Virus.

VARNING!
De går tydligen ett nytt virus på msn. Jag kom just och såg att jag fått ett mess från en av mina vänner med den klasiska engelska texten och en länk till en hemsida.
Jag har lärt mig av misstagen och Varnar nu er andra om detta. Får du ett msn mess från någon på din lista och de bara står en engelsk text och en länk KLICKA INTE PÅ LÄNKEN!

De är ett virus som då skickas vidare til alla på din kontaktlista, åh har man oturen så kan de blir en ond cirkel av de hela om någon annan också klickar på medföljande länk. Klicka aldrig på länkar du inte vet va de är, speciellt om de är med engelsk text och utan att din kontakt skickat de el som du inte fått under ett samtal med en vän.

Ska fötydliga en sak. MSN skickar detta virus automatiskt vidare till alla kontakter på den drabbades MSN. Oftast fixas felet genom att tabort msn och installera om de. Oftast men inte alltid dock.
Den som har viruset kan inte se de om inte dom som får detta medelande säger till och de tycker jag man ska göra av artighet. Då är de lättar för den som drabbats att gör något åt saken och fixa så MSN slutar skicka auomatiskt detta virus vidare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...