Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Paketet!

ja idag kom de äntligen och de ska bli så kul att få piffa till sig. En sak ska jag använda redan nu när jag göra kvällen. Så vad fanns då i packetet.

Av mina saker fanns detta:

Max Factor Masterpiece Glide & Define Liquid Eyeliner - Svart (Tror tyvärr att jag kommer ångra den pga att jag kollat runt på nätet och insett att de är nog en väldigt svår grej att använda, men vi får väl se)
TVÅL Facial Mist Set
MIST Stockholm Professional Eyeshadow - Sofia
xfoli8 Micro-Exfoliation Face Brush
(Ska jag använda nu ikväll när jag tvättar ansiktet)
TVÅL Nail Butter - Morning Dew (Ska jag kanske börja med ikväll)
Max Factor Age Renew Foundation - 45 Warm Almond
Scandinavian Formula Glans Droppar

Min man fick också handla och för hans del blev de.

Azzaro Chrome Legend Deo Stick
Mexx Amsterdam Spring Edition Man EdT
(Den doften hittade vi på våran bröllopsresa, men har inte hittat den sedan dess. Så de var klart han skulle ha den där när vi äntligen hittade den)
s.Oliver Casual Men EdT

Har en fråga til alla kunniga. Måste man ha en Ögonskugga Primer (typ denna)?
Fattar inte hur jag kunde missa de där, men men de får väl i såfall bli en annan gång. El kanske de finns någon som vet en bra billig på någon av alla butiker?
Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Dom går åt ; ) Shampoo har man inte för evigt. Dessutom recenserar jag och liknande : )

2009-03-17 @ 22:43:19
URL: http://lindablom.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Absolut : ) De är företag som kontaktar mig och ber mig recensera : ) Antar att min frisörutbildning lockar just frisörföretag och inte bara min välbesökta blogg : )

2009-03-17 @ 23:37:12
URL: http://lindablom.se
Postat av: Mayaline

Eyeprimer är definitivt att rekommendera. Urban decay´s primer potion finns på www.blush.se för 149 kr. Annars har Lumene en som ska vara bra.

2009-03-17 @ 23:51:57
URL: http://mayamakeupartist.blogspot.com
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN NORRBOTTNING♣

Snän har börjat smälta en aningen, har vart svin varmt i flera dagar :) Riktigt skönt!!

2009-03-18 @ 00:06:47
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...