Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Regler är till för att följas!

Jag skäms verkligen över att kalla mig Svensk när de gäller Melodifestivalen. Reglerna säger att man inte får spela finalbidragen, men vad gör dom då. Nu idag hörde Måns final låt på radion.
Nä FY SKÄMS, regler är till att följas Thats it!

Jag kommer nu att hoppa öv er finalen och andra chansen. Vil inte se skit som fuskar på de där sättet. Vad har dom regler till för. Åh Christer bara kommer med sina undanflykter för att inte bidrag ska diskas. usch.

Så nu ställer jag in mig på Eurovision song contest finalen 16 Maj, kanske ser dom två semi. Kommer dock inte ge mycket får Svenska bidraget.
Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: tack. Mm, jag oxå :p Det som är problemet :p

2009-03-05 @ 15:55:01
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Linda

Det blir nog så att jag slår till på kameran så får jag vänta och se hur mycke återbäringen är på, kanske man har råd med en systemkamera då:-) Brukar ju va lite rea under sommaren oxå:-)



2009-03-05 @ 19:10:54
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...