Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Tvivlar på mig själv!

Ja de är en sådan dag/natt. Jag har suttit och kollat lite på andra fotografers bilder och inser att jag måste vara helt blåst. Mina bilder är hönsskit i jämförelse med andras. Känns som jag bara inbillar mig och lurar mig själv att jag skulle vara bra. Har funderat i flera dagar om jag skulle ta del i en tävling, men så drar jag mig för jag inser att jag bara har skit. Jag kanske kastar bort min tid och dom få kr jag har pga något som jag inbillar mig. Att jag skulle vara bra. Frågan är om de finns någon ärlig där ute som vågar säga sanningen?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...