Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Utmaning...

Jag har tagit ett hårt beslut på min viktresa. Nu tänker ni vadå? Ska du ge upp heller?
Nä jag ska inte ge upp alls, bara ge mig själv en liten kick i rumpan åt rätt håll.
De är säkert ingen som missat att jag snart fyller år (om ca 2 månader) och blir då 30 och om allt går som de ska så kommer vi ha ett Eurovision song contest Party/Födelsedags Party. Än är de bara i funderings stadiet.
De är så att jag måste ge mig själv något att kämpa mot. Då en tävling mot någon känns helt fel så beslutade jag mig för att utmanna mig själv. Om jag under dom här veckorna kan gå ner minst 10kg (betyder nästan 2 kg i veckan) och kan börja med att lägga in en riktig prommenad med hundarna (varit lite dåligt med de pga. både lusten och ryggen) och att de i slutet av dom här veckorna vara så att jag regelbundet går 2 ggr om dagen som en vanna. Då ska jag få boka tid för att gå på nagelsalong och göra snygga naglar. Inte dock bestämt om vi ska ta de i Örebro el om vi ska ta och göra en lite Road Trips till Karin´s Nagelhörna igen. Trivdes rätt bra där dock och tyckte dom gjorde ett kanon jobb.

Min utmaning.

* Börja med 1 riktig prommenad med hundarna.
* Utöka prommenaden till regelbundet 2ggr om dagen.
* Gå ner minst 10 kg (Betyder nästan 2 kg i veckan).

Min Morot.

Blir att jag får boka tid och göra naglar innan min 30 årsdag.

Om jag skulle misslyckas är inte de hela världen, men då går jag miste om de jag verkligen vill göra för att känna mig extra snygg på min dag. Så nu är de bara att kämpa mot alla sötsugen. Åh fan (ursäkta) om jag inte klara detta nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...