Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vadär nöjet?

Jag fattar inte nöjet med att sitta och göra datavirus och sedan ge oss vanliga människor skiten. Företag kan man väl förstå för där finns de juh ett mål, men vad är målet att ge oss vanliga svenssons virus.

Jag är så irriterad nu så.
Hämtade hem min dator efter att fått lämnat in den pga att grafikkortet hade gått åt skogen. 1100kr bara så där *$$$$$$$*
Hinner inte mer än komma hem med datorn och starta upp den och PANK så har man fått ett av dom elaka virusen bara genom att öppna upp Internet Explorern. FY FAN! (Ursäkta) Ni skulle vara lika arg som mig efter att fört slängt ut 1100kr och sedan kommer hem och får virus direkt och bara att vända och åka tillbaka till butiken med datorn. Så de blir en kostnade till som vi verkligen inte har råd med. Vi hade inte råd med grafikkortet heller, men jag är beroende vad datorn och har våran budget liggande där. Så för oss kommer detta att bli en fruktansvärd månad. För om jag inte räknat fel så ligger vi redan nu på en dle minus och kommer jag då att få betala för virus skiten också, så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Hur mycket otur kan man har igentligen?

Så en VARNING till alla. De finns virus och du kan inte skydda dig mot detta som upp ger sig vara ett virusprogram som heter Spyware 2009 och enliget en kollega till min man så går nu detta virus. Jag hade Virus program, men blev endå drabbad av denna förbannade skiten. Vad ska man med virus skydd när dom inte funkar och vilket virus skydd är de bästa som finns?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...