Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bloggdesign stilmallar sökes!

Ja som rubriken säger söker jag efter stilmallar för bloggdesign. Jag har bråkat med min nya design och får bara inte till de och inser nu att jag har inte tid att bråka med den längre. Älskar att sitta med PS och fixa heads osv själv, så därav söker jag stilmallar som är ett steg på vägen typ. Där man kan göra stilmallen till sin egen genom nya heads osv.
Söker helt stilmallar som har två menyer, för jag tycker de är snyggast.

Så vet ni några bra sidor, lämna en kommentar då snäll.

Tack på förhand!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...