Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Inte ett moln så långt ögat kan nå...

Ja idag är de kanon väder ute och jag känner mig ensam och trycker inte alls att något är kul idag. Kan inte PSa el något för att datorn är inne hos Visionsdata igen för att få byta ut grafikkortet igen till ett lika som jag hade tidigare.
Titta de hjälpte att vara hård och ihållande.

I övrigt är jag bara arg. Hela min framtidsplan är kör rakt i papperskorgen tack vare handläggaren på FK som inte kan höra av sig och som jag inte fått tag på fast jag försökt otaliga gånger utan resultat. Så nu sket sig kursen som jag verkligen ville gå. Båda har redan startat och till hösten känns de som att de hela är försent.
Så nu vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv. har inge självförtroende alls idag.
Kommentarer
Postat av: Katja

Hej! Här är jag deppig och ledsen, men fk ringde och det var ju positivt iaf.. underbart väder. Ska bli 30 grader i helgen! Det är ju alltid något det! Bajsdator med.. men, men..

Hur mår Doris?

2009-05-29 @ 23:34:31
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej! Handläggaren som ringde idag tyckte det var konstigt att jag inte blivit beviljad sjukersättning, men vad vet jag, saknades ett pappaer, annars skulle han börjat handlägga idag.. Oooops.. en vecka bara sen jag skicka in papperna. Konstigt iofs för ajg skickade in ALLA läkarintyg. Men hursom. Så inom två veckor skulle han bestlutat å så!! Konstigt nyss var det 6 veckor handläggningstid.. Kom igen JO säger jag..

Min hamster har fått pasta idag ;)

Kramar!!!

2009-05-29 @ 23:52:58
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...