Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Make up!

Jag lovade bilder redan vid påsk, men har haft så mycket annat som kommit mellan, men nu ska ni få se en hel del bilder.





Detta är då påsk makeupen som jag hade då vi var på påskmiddag hos svärmor.




Detta är påskmakeupen dagen efter då vi var hos Svärfar och hans Fru.
Ja la lite mer färg högre upp och la mer eyeliner.



Makeupen 8 maj då jag skulle på ett möte. Snabbt och enkelt.



Makeupen 10 maj.





Makeupen 16 maj.
Försökte få till en liten glamigarelook. Gick dock inge vidar pga stress och att jag tidigare underdagen brände nästan och pannan. Såg för jävligt (ursäkta) ut.





Makeupen 21 maj.
Fösta gången som jag testade mig på lite mer färg. Fick denna underbara mörklila i födelsedagspressent av min man. Försöket även göra lite sån där smokyeye av de hela, men de blev väl sådär. jag får ta och öva mer tror jag. Har även på denna bilden provat Max Factor False Lash Effect Mascara (som jag också fick i pressent av min man). Märkte dock ingen skillnad, tyckar all mascara ser lika up på ögonfransarna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...