Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Oväntat besök!

Ja idag hade vi verkligen oväntat besök här hemma. Jag ställde bara ut några soppåssar utanför altandörren för att senare slänga dom. Efter ett tag hörde min man ljud och undrade vad de var för något. han öppnade dörren och hörde ljudet fortfarande och tittade sig omkring. Till sin förvåning såg han en Igelkott som var på påsarna.
Han var inte de minsta rädd alls. När min man hade flyttat påssarna så började Igelkotten att kolla sig omkring på altan och kom väldigt nära oss. Åh som de fototok jag är sprang jag in och hämtade kameran och fick några hyfsade bilder på denna Igelkott.
De slutade med att vi fick försöka få honom att gå från altan och de gjorde han genom rabatten och bort mot ytterdörren och sedan vek han in i rabatten och när han var i slutet av den blev han nog lite rädd för då traskade han iväg mot buskarna mot grannen och försvann in på deras tomt.
Man kan ju undra hur de kommer sig att han var så tam av sig och hungrig verkade han verkligen vara, men vi vill juh inte mata dom då vi har hundar.
Kommentarer
Postat av: Karin

Tack gumman...jöättekramen till dig..)

2009-05-19 @ 20:10:20
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: malin

Svar: Jo, har gjort det. Men det är så skrattretande :P

2009-05-20 @ 22:07:53
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...