Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Semifinalerna!

Jag måste säga att jag är chockad över att sverige kom till final. Tyckte hon gjorde sitt sämsta framträdande någonsin. Kören tog i för mycket och Hon för lite. Visst är de dock kul att vi gick till final, men tycker att prestationen var dålig. Åh jag kan ärligt säga att jag gillar bara opera delen i låten, när hon försöker ljunga vanligt blir de inge vidare tyvärr.

De är skamligt att Irland inte gick till finalen, var juh bara Irland och Danmark som hade en bra låt juh. Allt annat var juh bara skit. Kan nog lova att ett av våra skandinaviska länder kommer att vinna om nu inte resten av europa tar Grekland så klart. Åh vinner ett Skandinaviskt land hoppas jag på att de blir Danmark, för de är den ända riktiga kanon låten i finalen enligt mig.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...