Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Sol, sol, sol.

Japp idag är de såntdär super väder igen, men för mig är de både för mycket pollen och för varmt att vara ute. De är även lite för varmt för hundarna så de blir att vara ut mer till kvällen med om.
Jag är denna typen av person som gillar vädert när andra inte gör de, sol och när de blåser så där underbart svalt. Då klagar folk på hur kallt de är och när bara solen är framme klagar folk på att de är för varmt.
Är vi aldrig nöjda el, för utom mig då (när solen skiner och de blåser svalt).

Så idag vet jag inte vad jag ska göra för något, men något ska man väl kunna hitta på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...