Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Viktkampen!

Ja efter mycket strul med domännamnet så har jag äntligen fixat till de. Så nu funkar länken Viktkampen.com Ni alla viktkämpare är så välkommna så.

Dom säger juh att livet börjar efter 30, så nu är de på tiden att jag tar tag i saken.
Väntar fortfarande på remissen till dietisten, men hoppas på att den kommer snart. Är mitt inne i jojjoland. Vet inte vad jag ska äta och vad jag kan äta utan att få gallstensanfall igen. Så nu blir de att ta ett steg i taget och att hitta den vägen som passar just mig.

Vägningen i början av veckan här var inte så munter, men de blir juh lätt så när man har fest och äter en massa gott. De är bara att samla sina krafter igen och börja om. Den som säger att de är lätt att gå ner i vikt, vet inte vad de snackar om.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...