Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Cult design!

Äntligen kan jag säga att även jag äger en Cult design produkt. (även de tack vare Linda bloms rabattkod). Jag beställde Disksetet från Fröken Fräken (Nästa gång pappa kommer ner ska jag be han gå och hämta ut några andra saker, då denna webbutiken finns som butik också i Sundsvall). Så igår Torsdag kom äntligen mitt packet, med dessa godbitar i svart. De kommer att bli så snyggt så till nya köket som också kom igår. Jag har juh förälskat mig i Cult design och hoppas på att kunna unna mig några fler av deras underbara produkter. Kommer en vit värmeljushållare under nästa vecka från EM Örebro Marieberg. Har dock inte valt vad jag ska ha för manchetter till den dock. Står och väger på svarta och vita el bara svarta el svarat mönstrade, men vi får väl se vad de blir för något.

Diskbänks set

Bilden är lånad från Fröken Fräkens webshop.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Men så söööt :D

2009-11-13 @ 15:50:27
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...