Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Fy f*n

Jag brukar inte kommentera el skriva om saker jag läser på andra bloggar el på forsta sidan på blogg.se. Nu kan jag bara inte hålla mig att kommentera detta.

                     

Detta kunde man idag läsa på första sidan på Blogg.se. Jag länkar inte pga att jag vill inte ge denna bloggare med besökare. Vill man besöka sidan får man kolla den själv.
De som gör mig så förbannad är att jag för någon dag läste just detta inlägg som skrivs om hos Kissie och jag reagerade starkt på de hon skrev. Åh hade en livligdebatt med min man här hemma efter de och han håller helt med mig. Va fan (ursäkta) är de som säger att bara för att benen sitter ihop så är man TJOCK. Nu får de fan vara nog med sånna jävla dumma kommentarer. Vi ser alla olika ut och de måste vi aceeptera.
Ska jag som överviktig då gå på alla smala om hur smal dom är och att dom borde tänka lite mer på att ÄTA. Nä de gör jag inte och kommer aldrig göra just för att vi ser alla olika ut och de är de som skilljer oss åt.
Plus att de är insidan som räknas inget annat.
Jag står för allt jag tycker och skriver om, för allt annat är fegt (som att skylla på ett alter-ego osv).
De jag blev mest förbannad över ur min egen syn på Kissie blogg var detta.

Citat: “det finns inga fula männsikor bara lata”

Vafan? Så bara för att jag är kraftigt överviktig så skulle jag vara LAT. BULLSHIT!
Min vikt uppgång startade pga att jag var lång och smal om en tandpetare och blev då mobbad pga detta och började då att lägga på mig vikt och då blev jag moddan för att jag börjat bli "tjock". Åh när man kämpat så länge som jag med mobbing och dålig självförtroende och läser saker som många bloggare och kändisar slänger ut sig om utssende så blir man bara så arg. Åh man undrar juh vem de är som igentligen mår dåligast.
Idag trivs jag som jag är, men mår dålig pga allt runt omkring, Människor som slänger ut saker om hur FET jag är och andra privata saker. Hur jag ser ut har ingen annan med att göra. jag vet inget annat och trivs med den jag är och de har inget med övervikt att göra. Åh den som säger " men gå ner i vikt då,de är juh bara att sluta äta godis, söttsaker osv" Ni har inte en annan om vad ni pratar om. De skulle vara samma sak som att säga till en Alkoholist att bara sluta dricka.
Åh en sak till, bara för att jag är överviktig betyder inte att jag äter allt skit dagligen. För de är helt fel. Jag är bara människa och har mina dåliga dagar då även jag vill kunna unnan mig något utan att alla ska tänka att jag inte borde äta de där.
Bry er om er själva och skit i andra.

Man kan nu inte lägga självmord på andra, men de kan vara en bidragande orsak när de kommer från en storbloggare tyvärr.
Hade jag när jag var runt 20 haft en av mina dåliga perioder, så hade jag inte levt idag. Jag fick ett PM på en sajt (tänker inte nämna vilken) från en kille som skrev att jag var så FET och FUL så han fattade inte varför jag inte hade ställt mig framför tåget.
Åh jag Tackar gud att jag då var så stark i mig själv och kunde ta denna kommentar och kasta åt sidan. De var jag de, men alla är inte alltid så stark och har den kraften som jag hade då.
Att säga att man är tjock bara för att låren går ihop, de fattar jag inte. Då måste man har vädigt dålig självkänska om sig själv och verkligen inte må bra. Visst att de kan vara en smaksak, men då kanske man kan skriva de på ett bättre sätt än Kissie gjorde i detta fallet.

Jag tycker att Kissie och alla dom andra som har bloggar som henne ska ta sig en titt på sig själv och då mera jag inte förpackningen utan INNEHÅLLET. Mår ni verkligen så bra inners inne. Jag tror ju inte de, de är något som är fel som gör att ni skriver som ni gör och går på allt och alla och sprider skiten till unga.
Nä ta er en titt på er insida.

Insidan är viktigat, sedan är de upp till var och en hur man vill visa sin utsida och hur man vill att den ska se ut.

En sista sak.
Man kan köpa "skönhet", men inte sälja smärtan man bär inom sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...