Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Gottesug...

Kanske inte rätt kategori och lägga detta under viktkampen, men helt ärligt så är gottesug en del av kampen. Alla som är "sockermissbrukare" vet vad jag snackar om.
De är kyligt ut och bara regnar och jag är frusen och har tjejvecka el vad man nu ska kalla detta skit... Åh gör mig så gotte sugen och jag har nu i 3 timmar försökt kämpa mot de, men de är som en drog och jag har abstines just nu. Vad jag inte skulle göra för en bit chocklad el en påsse Familje guff. Hade jag tänkt till lite för ca 20 min sedan så hade jag kunnat åkt ner på Näsbyhallen och köpt lite naturi i stället, men så klyftig var man inte.

Så nu sitter jag här och håller på att dö av sug. Varför just idag? Varför inte igår?
Man sitter här och funderar på om man ska unna sig lite bara lite, men så kommer tankarna på att då kommer jag bara ha detta sugen igen imorgon. De bästa dock med i morgon är att mannen jobbar då och har bilen och då kommer jag inte till någon butik.

Fatta vad allt socker gör med oss människor. Att vi bara inte kan motstå detta.
Åh idag tänker jag unna mig lite lite gott tror jag. Imorgon är En ny dag och Måndag och de betyder Vägning, fast jag kommer inte kunna väga mig pga att vågen är uppe. Fast just nu så vet jag att den endå inte kommer att visa nå bra pga dom dåliga mattiderna och överhoppade måltider. Vilket jag ska bättre på.
Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej



Håll ut. Tro mig jag vet hur jobbigt det är med sockerabstinens. När det har varit värst för mig har mina händer bara skakat. Jag förstår hur gärna du vill stoppa suget för dagen men det är inte värt att hamna i den fällan. Om du bara håller ut i ett par dar så kommer troligen ditt sockersug att försvinna helt

2009-11-23 @ 20:39:15
URL: http://minviktnedgang.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...