Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Hallen - Före.

Igår tog jag lite bilder på hallen som den ser ut just nu. Vi hann flytta en byrå från hallen och in i Gästrummet innan jag tog bilderna, men de är mest för att byrån nu fått sin plats där. Så här kommer våran hall i bilder som den ser ut nu. (ursäkta röran lite).


Vävtapeten ska bort och bytas mot den där Randiga härligheten från Boråstapeter - Plain Stripes. De blir dock vävtapet kvar uppe i trappen och upp till övervången pga luftvärmepumpen. Golvet kommer bli mattan som jag visat tidigare ljusgrå flamig (el vad man ska kalla de). Trappen ska målas om vit och själva handräcket som sitter på väggen kommer att bli (om de blir som vi tänkt) blank svart. har även funderingar på att måla spegeln vit, men de tar imot lite då den är gjord av min Farfar. Byrån på sista bilden ska vi kanske byta ut då lådorna bara är skit (billigt skit ni vet). Frågan är nu vad man ska välja i stället för? Skulle även vilja måla skostället vitt, men jag vet inte. Vi får väl se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...