Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Har inte tid att vara sjuk juh...

Nä jag har inte tid att vara sjuk. Halva dagen idag har gått åt till att sova. Började dagen med frukost och sedan blev de lite godis från igår (ja jag vet att jag syndade igår och idag). Sedan åt jag lunch och efter de så slocknade jag som ett barn i soffan och vaknade som sagt för ca 45 min sedan... Hur kan man vara så trött?

Nu väntar jag på att mannen ska komma hem, så får vi se om vi får up lite jul här hemma el inte.
Imorgon kommer rörmokaren och ska stänga av vattnet i köket, sedan är de bara att börja packa ner alla skåp och riva resten inför mattläggaren som ska komma på torsdag. Där av jag inte har tid att vara sjuk nu.
På Fredag kommer jag gå till VC varesig jag har frisknat till el inte pga att jag måste nu ha mitt läkarutlåtande till den nya ansökan. Av bokade förra tiden pga att de var en dag mannen jobbade + att jag hade sådan hosta.
Nu vill jag bara bli frisk så jag kan börja träna igen och få akupunktur... Tycker de är så jobbigt när man inte kan aktivera sig pga att man är sjuk, de kan juh vara farligt.
Ska snart gå tillbaka till soffan och lägga mig och kolla på Vad blir de för mat? medans jag väntar på att mannen ska komma hem från jobbet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...