Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Internet...

Idag har internet varit så sådär dåligt igen och gjort att de inte varit någon idé att sitta här. Så förbannat segt som de varit. De blir till att ringa bredbandsbolaget igen och skälla på dom en gång för alla. Allt jävla skit man får från dom att de är fel på mina grejer osv... Åh när jag skulle få en ny telefonkabel så skickade dom en typ 1 meter lång kabel och jag har säkert 3-4 meter till första jacket från datarummet.

Så därför har jag idag inte bloggat något, de fick bli lite film och lite inspelat på boxen i stället...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...