Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Kläder.

Kläder tycker juh dom flesta tjejer om och så även jag, men när man har de kroppen som jag har så börjar kläder bli ångest och de finns aldrig något snyggt i min storlek. Bara för att man är stor betyder inte att man inte bryr sig om vad man har på sig.
Natten till igår då hade jag ett utbrott. Jag försökte hitta någon snygg klänning, då jag inte äger någon. Vilket är helt omöjligt att hitta på svenska sidor och butiker. Dom få jag hittade på butiksidorna, Ja dom var juh i för små storlekar. Varför får inte vi klä oss i snyggare kläder?
De mesta man kan hitta på stora storleksavdelingen är tantigt och blommigt och massa färger i ett och de är inte riktigt min typ. Jag är mer den där enfärgade typen el att blanda bara två färger.
På utlänska sidor där kan man hitta en massa, så jag satt en stund och gottade mig på en. Dock blir de juh väldigt dyrt att köpa från och just nu har jag lite köpstopp. Fast en klänning till Londonresan skulle juh inte vara helt fel.
Så jag avundas er tjejer som kan gå in i vilken butik som helt och välja vad ni vill ha och utan ångest.

Jag vill att sverige ska ta in mer snygga kläder för oss stora brudar. För även vi vill vara snygg också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...