Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Ljushållare från Ellos.



Dom här köpte jag tillsammans med kläderna som jag beställde från ellos för ett tag sedan. De var via bloggaren Lily el Linda blom som jag såg där här och blev så förtjust i dom. Hon inspererar en hel del kan jag lova. Tror hon satt piff på mitt hem. Hihi
Du hittar hennes blogg HÄR

Dom har just nu en plats på vardagsrums bordet och de är så snyggt, dock hade vi en liten olycka för ett tag sedan då hela den där värmeljus delen i metal började på något udda sett brinna. De gjort att de började bubbla lite i ljushållaren under värmeljuset, så en av dom där är lite bränd. Fast de syns inte när man har ljus stående i dom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...